1402-07-17 05:27
858
0
86828
رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گلستان:

«طوفان‌الاقصی» ردی از مشی شهید سلیمانی است

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گلستان گفت: عملیات پیش‌دستانه «طوفا‌ن‌الاقصی» خط مشی شهید سلیمانی پیش از شهادت برای گروه‌های مقاومت بود.

حسن بیارجمندی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: حمد و سپاس خداوند منان که یکبار دیگر وعده صادق‌اش به مجاهدین فی‌سبیل‌الله و حامیان و دیگر آزادیخواهان جهان، آن هم در چنین مقطع حساسی تحقق پیدا کرد و آنرا به رخ مستکبرین کفار و مشرکین و منافقین کشید و جهان اسلام را به چنین افتخار و عزتی رهنمون کرد.

وی افزود: عملیات ویژه و پیشدستانه مشروع طوفان‌الاقصی نیروهای حماس علیه رژیم صهیونیستی برآیند پیروزی‌های جبهه مقاومت در سوریه، بازآفرینی روابط گروه‌های مقاومت از جمله حماس با سوریه و حزب الله لبنان بوده است.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی استان گلستان بیان کرد: این عملیات درک خاستگاه اصلی و خواست اساسی ملت مظلوم فلسطین، احیای راهبرد مقاومت همه جانبه و متعهدانه، بازسازی ساختارها و نوسازی نظامی، افزایش توان نظامی ترکیبی و شناختی در بستر تجربه عملیاتی در سوریه بود.

بیارجمندی گفت: «طوفان‌الاقصی» در حقیقت خط مشی شهید سلیمانی پیش از شهادت برای گروه‌های مقاومت بود و در یک کلام توکل به خدا باعث شد که این فتح عظیم و اجرای چنین عملیات نسل چهارم، ایده‌محور در سرزمین‌های فلسطین اشغالی رقم بخورد و در بعد پنجم آن یک جنگ شناختی و ادراکی خیره کننده و بی سابقه ای به وسعت اذهان جهانیان را به تصویر کشید.

وی با اشاره به اینکه آثار و تبعات این عملیات بسیاری از معادلات منطقه‌ای و جهانی را بر هم زد، ابراز کرد: در حال حاضر ابتکار عمل در دستان توانمند جبهه مقاومت است و رژیم صهیونیستی و حامیان آن در موضع گیجی و انفعال و یاس و ناامیدی هستند.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی استان گلستان تاکید کرد: در چنین فضایی هر اتفاقی همچون فروپاشی دیوارهای برلین و آثار و تبعات منطقه‌ای و جهانی متعاقب آن ممکن است.

بیارجمندی گفت: امام راحل آنچه در فلسطین اشغالی و شکل‌گیری زنجیره پیروزی مردم مظلوم فلسطین رخ داد به حکم سنت‌های الهی و آیات و روایات روشن آخرالزمانی دیده بودند.

وی با تصریح اینکه حذف سرطان رژیم صهیونیستی حقیقتی است که امام خمینی (ره) آن را دیده بودند، گفت: پس از آن امام خامنه‌ای نسبت بدان نوید دادند و در همین خط و راه نیز راهبری حکیمانه‌ای ترسیم کردند.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی استان گلستان بیان کرد: این افتخار جهان اسلام است که تحت رهبری مرجع عالیقدر جهان تشیع و امام مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و جمعی از مجاهدین فی سبیل الله اهل سنت در حماس و دیگر گروه‌های شیعی و اهل سنت، چنین پیروزی بزرگی رقم خورد.

بیارجمندی با اشاره به اینکه این پیروزی معنی بسیار خاصی دارد، گفت: درک آن پایه‌های نظم نوین جهانی و ایجاد تمدن نوین اسلامی تحت وحدت شیعه و اهل سنت را شکل می‌دهد.

به گفته وی؛ به طور قطع این پیروزی نیز با همین رمز وحدت کلمه تداوم و استمرار خواهد یافت و این رژیم جعلی ان شاء الله دچار فروپاشی و از صفحه روزگار محو خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.